men usch!

haha bläää :(
fick koden så jag kunde kolla på mina skolfoton idag....
på alla porträtt ser jag fett ledsen ut ju :(
men det är bara för att när jag ler så liksom ler jag men munnen neråt typ...
fyfan inte ok..
och gruppfotot ska vi ju inte ens tala om -.-
fattar inte ens att jag kommer lägga ut 4 porträtt bilder iaf o.o
haha ni får stå ut med att jag ser ut som jag gör på dom bilderna :3
nästa år ska jag sattsa på att inte se så ledsen ut ;)
eller sur , tror jag hade några där jag såg sur ut? aja dom vart iaf bättre än förra årets :)
det är ju alltid något ;)
nu ska ni få se dom C:







tog dom bilderna som vart bäst , bäst = där jag ser lite glad ut !
som sagt så vart jag inte direkt nöjd men någon bild..
men dom duger , någon av dom ska jag ju kunna ge bort till , farmor , faster och mami ! :)
och en att ha här hemma såklart :3
thehe och så vart dom ju bättre än förra årets tycker jag :D
men nu ska vi äta!




PEACE ! ♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa :)

DU VART JU HUR GULLIG SOM HELST!! <3

2011-10-17 @ 17:21:39
Postat av: Sara

Fina bilder :)

2011-10-17 @ 17:39:29
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Elina

Sv: Aa fast neeeee! O.o Du vart fett sööööt! :D <33333333

2011-10-17 @ 18:27:35
URL: http://elinarowland.blogg.se/
Postat av: Elina

Sv: Men jooooo! :O <333333333333

2011-10-17 @ 18:43:38
URL: http://elinarowland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0