kollat på film

nu har man precis kollat på film då :3
tror den hette " Ask the greek " thehe jag har ingen koll x)
och den var ... bra :)
men tror dom där nere ska kolla på " Shaun of dead " nu , jag vågar inte kolla på den... thehe jag vet att det typ är som en komedi film men ah ...
men just nu håller jag på att fundera på hur jag ska göra imorrn :/
ska ju vara med min Tossie , men det går inte så många bussar och vi har liksom fått en " bestämd " tid om hur länge vi får vara -.-'
eller ah hon har fått det av sin mami ... och det går ju liksom inte så många bussar hem plus att jag måste träna på engelska verb o.o
har ju prov i det på måndag :(
gaah jag vet inte hur jag ska göra ... aja jag får väl börja med att kolla vilka tider bussarna går ^^



PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv; Njae jag var hos mina föräldrar tidigare ikväll o sen har jag bara tagit det lugnt faktiskt

2011-10-22 @ 23:53:58
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0