inte ok

fml.... okej kanske inte :3  elleeer!?!
nejmen , gick hem typ en timme efter att skolan hade börjat...
hade ont i huvudet och trött som en jag vet inte vad D:
har typ inte kunnat sova något inatt... vaknar ju bara hela tiden :(
men nu har jag precis kollat klart på Marley and Me! :D
Love that movie! , fast somnade när det kanske var en halvtimme kvar ungefär?
och jag som fick order om att inte sova ... min lärare eller ah mentor sa att jag inte skulle sova för då kanske jag inte skulle somna i natt :3
men nu har jag ingen huvudvärk längre eller jo bara lite .. så hoppas det går över :/
fast jag ska dra till Lisette så ska hon hjälpa mig med engelska verb C:
kan nog behöva lite hjälp med dom .
aja nu ska jag nog dra ;)






PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: Lovisa;)

Saknade dig din lilla get :( <3

2011-10-03 @ 19:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0