duscha?

hmm... funderar på om jag kanske ska duscha nu? C:
sen kommer jag nog sitta och kolla på språkresor :D.... ovanligt? haha nee ;)
men jag tycker liksom det är mysigt på något sätt :)
fast jag måste rita en kanin också.. varf får ni se sen !
och jag är inte så speciellt bra på att rita.... mihihi :)
nejmen jag borde nog ta och duscha nu , skriver sen !
fast jag orkar inte gå till duscha ... även om den nästa är precis utan för mitt rum..
är det någon mer som känner som jag ? att det liksom är jobbigt att gå till duschen , men när man väl är dår så kan man inte gå ut? thehe så är det typ alltid för mig :3





PEACE ! ♥



Ge mig sommar igen!!
btw denna bild är tagen innan skolavslutningen ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

aa, ska åka bort o shoppa me en kompis :)

2011-10-18 @ 14:17:14
URL: http://hannahnskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0