det var inte bra

thehe detta var inte bra... kunde ju inte blogga igår eftersom att jag skulle sova hos min mami , så jag bad Asta att blogga åt mig men glömde att ge henne lösen (a)
och så hade jag inga pengar på mobilen så kunde ju inte skicka sms -.-'
men nu är jag här! :D
som sagt så sov jag ju hos mami igår , men innan det var jag med papi och hans tjej och så åt vi på någon kina resturang C:
sen när vi kom tillbaka så stod jag med Evve och en till tjej från hennes klass och hjälpte dom att sälja kakor eller ah jag gjorde ju så mycket mihihih....
och idag så har jag bara glott på tv fast senare kom papi , hans tjej och min bror hem till mami för vi alla skulle äta mat :)
thihih jag hjälpte till och laga maten så nu känner jag mig stolt! ;)
det är typ allt som har hänt , förutom att alla hade saknat mig i skolan när jag kom tillbaks (a)





PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

sv: ingen orsak o tack:D

hihi tack!

kram

2011-10-22 @ 20:27:25
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv; Skönt att du mår bra nu, händer ikväll då?

2011-10-22 @ 22:16:51
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0