dålig fredag?

dålig fredag ? eh ah ... nejmen skolan var ju ok , bara det att jag slutar kl 12 sen så blev jag tvungen att vänta tills kl 3 då jag skulle träffa skolläkaren o.o
som tur är har jag miin kära Tossie aka Evve :'D
hon väntade med mig !!
så gulligt av henne C:
men när jag kom hem skulle jag träffa Lisette men hon är inte inne på datorn så jag vet inte om hon är hemma o.o
och jag har inga pengar på mobilen så kan inte ringa eller smsa henne ... plus att vi inte kan ringa till mobil från hemtelefonen -.-'
jaja , får väl kolla på en film eller något sånt!
kanske ta en dusch? :3
thihi vi får se ;D




PEACE ! ♥



bild från igår ;)

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag gillar din header, den är fin :D

kolla gärna min blogg!^^

2011-10-07 @ 19:41:20
URL: http://majzi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0