borde ju vara i skolan

nu är det ju så att jag egentligen borde vara i skolan...
men kände att jag mådde dåligt när jag vakna och i går kväll innan jag skulle lägga mig spydde jag nästan :(
aja nu mår jag iaf mycket bättre , har bara lite ont i huvudet ;)
och jag älskar min lilla Tossie! :')
haha hon ringde mig runt kl 9 bara för att hon kände att hon verkligen inte klarar sig utan mig och för att hon var orolig C: !
vi går ju inte i samma klass , för ah hon går i 8B? tror jag , och jag går ju i 7A så vi går ju inte ens i samma arbetslag... men hon sa att hon är så van att jag ska komma fram och säga Tossiiiieee!!
thihi jag brukar ju alltid göra det när jag ser henne eller så brukar det vara tvärtom ;D
men annars så har jag inte gjort så mycket , har bara tagit det lungt och kollat på " Modelljakten " :)
och nu ska jag kolla på " Awkward " avsnittet som jag missa igår (a)
sen kanske " My Life As Liz " ? mihihi vå får helt enkelt se! ;)





PEACE ! ♥



ÄLSKAR DIG TOSSIE! ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

det är bra:)

2011-10-17 @ 14:48:54
URL: http://hannaoelinallerborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0