vart hos min mami

mihihi , kom precis hem från min mami C:
hann aldrig blogga igår för först var jag och Lovisa ute och fixa sen kolla vi på film och efter det blev vi tvungna att åka :3
men hemma hos mami så chilla jag bara ;)
laga lite mat med henne och senare åt vi glass medans jag kolla på en film på datorn och hon kolla på någon film på tvn hehe...
men idag har jag inte gjort något... fast snart ska jag ut och gå lite med Lisette!! :D
och senare i kväll kan ni se fram emot 5 sanningar!! ;)
kom på det igår att jag inte hade skrivit det på ett tag , så ah varf inte göra det idag! :D
men nu måste jag döda en mygga som har tagit sig in i mitt rum på något sätt och sen ska jag träffa Lisette!





PEACE ! ♥



jag och Lovisa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0