var hos Evve

kunde tyvär inte blogga igår eftersom att jag var hemma hos min Tossie :*
men som tur är blogga Asta åt mig :')
igår så höll jag och Tossie på lite i stallet och sen så red vi C:
mihihi allt gick super (y)
fast vi kunde inte duscha sen för dom hade typ inget vatten.... något hade väl gått sönder -.-'
och senare på kvällen vart jag typ hyper och börja as garva o.o
men idag så var det någon konstig dag i skolan så vi hade typ inga lektioner eller jo vi hade det men vi gjorde inget speciellt och så hade vi jätte långa raster :3
fast jag fick reda på att vi skulle ha glosor imorrn ... asså typ förhör och jag hade helt totalt glömt bort dom :(
så ska träna på dom i kväll... och så ska vi ha matte prov imorrn :''(
fml... aja tror iaf att matten kommer gå bra ! :)




PEACE ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0