svårt att bestämma

thehe, skulle ha bloggat tidigare men jag hade svårt för att bestämma mig om en sak :3
sen skulle jag äta (a)
men nu camar jag med Lisette och Disa.... dom är bar så korkade ibland haha -.-'
och jah... första skoldagen har väl vart sådär o.o
alla var typ fett sega och höll på att somna x)
aja det sköna med det var ju att ingen skrek i klassrummet eller något sånt! C:
men nu ska jag nog duscha eller ah snart ;)
och idag blir det absolut att lägga sig tidigare!! :O
vill inte vara lika trött i skolan imorrn som idag...





PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

ha en bra kväll :D

kram!

2011-11-07 @ 20:15:41
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0