stackarn då!

Godmorgon folket! C:
tidigare när jag vakna så hade jag fått ett sms av Tossie igår natt där det stod " fan vad tomt det blev i sängen när man gick och la sig! " haha stackarn då :3
har ju sovit hos henne i 4-5 dagar och hon har ju en ganska stor säng så vi delade x)
haha även om sängen är ganska stor så sover vi hur nära varandra som helts ... fast det kan ju vara för att vi delade täcke .. men endå (a)
kommer ihåg första natten då jag vakna någon gång och märkte att vi låg sked o.o
det var lite läskigt....
men hehe aah.. snart ska jag nog gå ner och äta frukost sen fråga papi när han ska åka till jobbet , så att han kan köra mig till Xiaoxia samtidigt :D
ska kanske sova hos henne idag och då ska vi ha SAW maraton o.o
kommer säkert skita på mig någon gång... vi har ju redan sätt den första filmen och den var ju inte så farlig....
och juste , jag ska följa med henne på Zumba också! :D
men nu måste jag ner!



PEACE ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0