plutten elina!

tjenare! :3
har inte haft tid för att blogga tidigare eftersom att jag har vart med min älskade plutt Elina efter skolan! ;D
mihihi det var jätte kuuul (a)
och vi åt en hel del bullar ... mehehe det var gott ;)
sen så stod vi och sjöng eller jag gjorde och hon spela keyboard inne i dera replokal ! :D
vem vet ni kanske får höra när jag sjunger! ;)
men vill ni det haha? :)
och i skolan idag så var allt bra , tror det gick hyfsat bra på matte provet!
plus att vi hade inte glos förhör i engelska :'D
vår lärare är typ bortrest den här veckan så vi kommer ha det nästa vecka , och ja då hinner man ju träna mera!
och imorrn så kommer jag sova hos min mami , men innan det asså efter skolan så ska jag hem till Xiaoxia , vi kommer skippa lunchen efter gympan och gå hem till henne för att göra amerikanska pannkakor ! :D
vi slutar ju endå efter gympan ;)
men nu måste jag faktiskt duscha!



PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: Liza★

Hejhej allt bra med dig? :)

Ska du göra något speciellt i helgen?

2011-11-10 @ 20:46:05
URL: http://skrammelpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0