klippa papi

sådär nu är man äntligen klar! :)
asså jag duscha klart för länge sen men nu är jag klar med håret också hehe ;)
men nu ska jag antagligen gå och klippa pappa ^^
sen efter det så är det Jersey Shore! :D
var ju inget avsnitt förra veckan... men ah då var det ju EMA ;D
btw jag sa ju att jag kanske skulle lägga upp videon där jag sjunger... men ah tror inte det kommer hända :3
haha personligen så hatar jag den... men min plutt har lagt upp den på sin blogg och om ni vill se den så får ni gå in på hennes blogg http://elinarowland.blogg.se/ tror den är ganska långt ner ;)
det var allt jag hade att säga för nu måste jag ner!! :)





PEACE ! ♥



Kommentarer
Postat av: Twins

=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0