Instagram

Hej! hehe det har vart ganska dålig uppdatering idag , men när jag kom hem imorse så var jag så trött...
men iaf så har jag haft en underbar fredag! :D
mehehe hade galet kul!!
tror vi somna vid kl 2-3 ;)
men den där kvällen måste verkligen göras om!
men till en annan sak nu! C:
jag har blivit beroende av instagram :O
dåligt att man inte kan ha det på min mobil -.-'
fast jag använder Elinas iphone (a)
thehe , vi har fixat ett konto åt henne på det men eftersom att det är typ bara jag som använder den så skoja vi om att det var mitt men sen så fixa jag ett eget på hennes mobil .. mihihi :D
så jag tycker liksom att ni kan följa oss där på " Elinarowland " och " AuroraPiotrowska " , skulle ju vara riktigt nice om ni gjorde det! ;)
men nu ska jag fixa mig lite och sen kanske träffa Lisette och Disa ! :D




PEACE ! ♥







det är mina och elinas skor på andra bilden och så är det hon och jag på den sista ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0