Hemma i mitt första hem?

så nu har man precis kommit hem från Tossie :3
man kan helt enkelt säg att jag har tre hem nu heheh...
mitt första är väl antagligen hemma hos papi , mitt andra är hemma hos mami och ah mitt tredje är ju hemma hos min lilla Tossie ;)
juste när pappa hämta mig så sa han att mina skor hade kommit!! :'D
fast dom hade kommit direkt från Kina o.o
aja dom ser inte fejk ut iaf ... eheh var lite rädd för att dom skulle vara det (a)
ska ta kort på dom snart så att ni får se ;)
gaah ... jag har bara lust att lägga mig ner och sova D:
fast tror att jag bara ska ner och sätta mig framför tvn en stund :3
men ni kan se fram emot bättre bloggning idag!!!.... tror jag mihihihih C:





PEACE ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0