Good Feeling

amen tja :3
mihih , har vart med Lisette ett tag förut :)
det var riktigt myysigt :D
fast vi gjorde inte så jätte mycket ... men det första vi gjorde när vi kom in i hennes rum var att dansa hehe (a)
men nu gör jag inte så mycket , sitter bara här och lyssnar på Good Feeling ;)
fast jag vill se på en film! :O
skulle gärna villja se på Rec2... vi såg ju aldrig den igår eftersom att alla inte ville kolla :(
men jag vill ju inte se på den själv :'(
aja får väl antagligen kolla på en annan film ...
men imorrn så blir det kanske att kolla på basketmatch! :)
det är Liz ( brorsans tjej ) som ska spela ;)
nej nu ska jag ta och välja en film! :D



PEACE ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0