det är inte okej att logga in såhär utan lov..

det är inte okej att logga in såhär utan auroras lov O.O men tror inte hon kommer döda mig precis.. eller hoppas inte det i alla fall D: buhu. vill bara säga att din blogg är awesome gullet, och jag saknar dig! ): vi måste leka snart ja000 :33 kommer ihåg på nyår, när vi var ute och så stod det några på sin balkong utan att vi märkte? eller när vi hade sminkat oss lite, och skulle köpa godis efter. hehehhe :$ alla minnen är underbara gumman! men vi har glidit ifrån varandra, och det är inte okej! D: vi måste träffas oftare hjärte, puss jag älskar dig ♥
HAHAHHAHA HUR SITTER JAG? HAHAHAHAHAHAHAHA X'D

Kommentarer
Postat av: Elina

Sv: Du! <333333333333

2011-11-16 @ 20:41:50
URL: http://elinarowland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0