Awesome helg!

kom hem för ett litet tag sen från en ganska så awesome helg! :D
vi börjar med fredagen :3
vi hade ju styrketräning på gympan o.o
fast det gick ju endå ganska bra (y) men efter det så drog jag hem till Xiaoxia och så gjorde vi amerikanska pannkakor... eller hehe det var hon som gjorde dom (a)
sen efter det lata vi oss bara ;)
på lördag så åkte jag och Lovisa till Stockholm! :D
behövde köpa någon present till mami och Elina som fyller år samma dag o.o
och en farsdag present ;)
men när vi gick där på plattan så såg vi att det var " alla hjärtans krossade dag " eller vad det nu hette , och båda vi visste att det skulle vara men vi glömde bort att det var samma dag vi var där och när vi gick där och prata om det så kommer en fram som har en massa ballonger och frågar om vi ville vara med och släppa ballonger sen kl 1 x)
vi tänkte visst varf inte så hehe ah vi var där och släppte ballonger med en massa random personer ;)
fast det var också bara för att ipren kvinnan Sussi var där också! haha :'D
ni vet hon som är en levande staty ;)
sen när vi satt på Mcdonalds aka " donken " och åt så kommer en som jobbar där fram till oss och sa att alla småbarn får en gratis glass... o.o
så ah vi fick en varsin mini glass gratis :D
det var min helg det och lite senare ska vi fira farsdag här hemma! :)
men nu ska ni få se lite bilder och senare idag får ni se vad jag köpte , för ah jag köpte ju en grej till mig själv också heheh (a)




PEACE ! ♥









Sussi ♥



hehe våran mini glass som vi fick ;)


Kommentarer
Postat av: millalouise

okej ja följer dig nu säg till när du följer mig :D

2011-11-13 @ 13:05:03
URL: http://millalouise.blogg.se/
Postat av: iiiden med 3 i

sv: ingen orsak o tack:D

kram

2011-11-13 @ 13:54:07
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: bella

härliga bilder :)

2011-11-13 @ 15:40:56
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: Elina

Sv: Thihih hej ^^ <3333333

2011-11-13 @ 16:26:50
URL: http://elinarowland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0