A walk to remember

omgaaaash A walk to remember :')
haha jag vet att jag kanske är en aaaaaning efter med att se den filmen , men bättre sent en aldrig ;)
den var ju så bra :O
kommer nog se den ett par gånger till (a)
men förutom att ha kollat på film så har jag... haha jag har inte gjort något annat o.o
har vart fett seg idag och kommer nog inte ha så svårt för att somna :3
det är ju ganska bra endå (y)
har inte mycket mer att säga nu ... ska ju lägga mig om typ tjugo minuter C:
aja gonatt på er :*


PEACE ! ♥



mehehe Elinas katt får stå för bildern ;)

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Jo det är okej iaf... minstingen är sjuk så det är lite sådär... Gör du ikväll då?

2011-11-21 @ 23:46:56
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0