Vi är jagade

Hello my friends , sorry för dålig uppdatering men har vart med Malva hos henne och behövde vänta tills hennes mamma kom hem , så vi gick därifrån ungefär 23:15 och när kom från deras mörka backe så lyste jag med ficklampan och ba " är det någon som står där ? " till Malva och hon kolla också och då såg vi att det var ett gubbe . Först trodde vi att han var ute med sin hund men han var full , så jag stanna och sa högt " jag tror att jag glömde något " men sen så såg vi att han gick in i skogen sen så börja vi gå igen. Efter ett tag då vi var vid en backe som leder upp till gatan där jag bor så såg vi ett gäng killar på cyklar , så vi gick vid några hus så att dom inte skulle se oss men sen när vi var halvvägs upp för backen så kolla Malva bak och jag också, då såg vi att en av dom var där nere och sa typ till sina kompisar att vi var där , så vi fick panki och börja springa och som tur var så bor jag ju nära så efter 2 min var vi hemma och gick ut på altan och hörde att dom prata med varandra asså typ skrek efter varandra och typ leta efter oss.... Så ja det var våran kväll hehe .
Men sa det till min bror så han sa att han får gå ut och kolla sen så vi ska görat snart (;

                                                 PEACE ! ♥




Jag och Malva just nu ... Malva har mitt band... xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0