verkligen ledsen..

Heejsan! Är verkligen ledsen för den dåliga uppdateringen här på bloggen , men har inte haft tid....
men nu ska det bli ändring på det har jag bestämt!
Igår så orkade jag inte blogg p.g.a att jag var så trött efter att ha gått ca 2,3 mil!!!!!!!
skulle ju har gått 1,7 men eftersom att min lärare sa fel till mig och några andra så vart det längre för oss...
Men men vi fick ju ifal sluta tidigare idag typ kl 12:30 eller något sånt ;)
Och imorrn så ska jag och Elina få sluta tidigare igen för att vi får komp tid eller vad det nu heter :D
Sen ungefär kl 14:20 ska jag åka iväg medans lilla Linda väntar på mig här hemma hehe, jag ska nämligen hjälpa till att rida hem en häst !! Fast är lite nerrvös eftersom att jag inte känner personen jag ska hjälpa och så var det länge sen jag red nu ....
Men nu ska jag dra ni får ha det  gött så länge! ;)
Och så ska ni få en bild på lilla Läkkur som ska hem imorrn !


                                                                                              PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: Elina

Sv: AURORA! Dom kommer ! ;) <3

2011-05-12 @ 21:40:35
URL: http://elinarowland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0