tåårtan

Hellu!! haft en trevlig kväll?
Själv så har man haft det , som sagt har ju firat morsdag ;)
Och ja det är väll allt jag har gjort idag fast .. när min bror skulle övningsköra hem till sin tjej så var det en fågel som flög in i bilen och vi visste inte riktigt om den var död, så när mamma och jag åkte hem igen sa jag att jag ville att vi skulle stanna  och kolla det men tyvär så var den död , men då begravde mamma och jag den !
Vill ju inte att den skulle bli mosad :O
Men nu ska jag fortsätta kolla på tv och snart fixa mig för sängen ;)
Fast innan det så ska ni få bilder på tårtan jag och syrran gjorde!! :'D


                                   PEACE ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0