Kolla film?

Funderar på att kanske kolla på någon film typ den där " Salt " ... salt höhö roligt namn :')
Dålig humor tack jag vet , men jag är stolt över den! :D
Vad skönt det är med helg och inte behöva gå upp kl 06:20 på morgonen och att inte behöva lägga sig typ nu , fast är lite trött nu xD
Fast vill ju se filmen så ska inte lägga mig ;)
Men innan det ska jag lyssna på bra musik som Sweat - Snoop Dogg och David Guetta , och sen den andra låten  If i was you ( OMG ) - Far East Movement och Snoop Dogg! :D
Två grymt bra låtar (;
Men nu ska jag byta om och sen kolla på filmen!


                                                                          PEACE ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0