I'm back!

Hello!! jag är tillbacks nu! :D
Som sagt så tog jag ju en litet paus men nu vill jag tillbacks ;)
Igår så åkta jag till stockholm med Asta Pasta , köpte bara en klocka som ni ska få se!
Och idag så var jag med Xiaoxia sen när jag gick hem så åt jag sen efter det gick jag och syrran för köpa tårtbotten och lite grejer till tårtan vi ska göra ;)
Det är ju morsdag imorrn (:
Men nu ska jag och syrran kolla film :D


                                                               PEACE ! ♥


Den som har rosa är Astas och den andra är min ;)
Fast hon fick sin i födelsedags present ^^



Och här är en bild på när jag håller på att raka armen :)
måste göra det typ varannan timme ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0