Hellu på er!

Hellu! Ledsen för den dåliga uppdateringen hehe ... men har vart upptagen för igår så åkte jag till Alexandra och kom hem vid typ kl 6 och sen var det dags för mat och en massa annat och idag har jag vart i köket hela dagen och fixat!
Först var det laga mat och sen fixat sallad tills imorrn, då man måste ha med sig något eftersom att vi ska gå 1,7 mil....
Fast det är tur att vi kommer att få bada! :D
Men det är lite snabbt om vad jag har gjort idag och ska göra , men nu ska jag fixa lite musik! ;)
Och nu är jag trött..



                                           PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: Elina

Sv: Kansssske... ;)



Haha det har du apsolut rätt i! ;) <3<3<3<3

2011-05-11 @ 16:00:59
URL: http://elinarowland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0