Friluftdag?

Hade någon slags av friluftdag med arbetslag 1 ute i skogen idag, och jaa det var väll trevligt ....
Och det var 9e och 9a som hade gjort alla lekar och allt det där.
Fast det var inte så kul att ha orgentering , för jag trampa i någon slags vatten lera? så mina skor blev blöta -.-'
plus att det lilla hålet i mina byxor har blivit större efter att vi spela fotboll tror jag :O
Inte okeej asså....
Men men sånt är livet (;
Just nu så sitter jag ute på balkongen hemma hos mamma och lyssnar på musik , fast det blir ju tråkigt att göra det hela tiden.
Fast får se om jag hittar på något, skulle ju igentligen vara med Natta men hon försvann så kommer antgligen att bara sitta här hemma och göra inget ^^
Men bloggar mer senare (:


                                                       PEACE ! ♥


Bara för att jag är så fin på den här bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0