Fredagen den 13

Tjaa ! är det någon av er som har haft otur idag? ;)
Haha så här har det vart för mig, Otur: dåligt väder imorse , jag och Linda missförstod varandra idag så vi är inte med varandra , råka slå armbågen i ett bord , blev attackerad av Elina så ramla baklänges och slog i huvudet i marken och hon skulle ge mig en kram... nästan grej ska vi inte ens tala om... sen när vi red så fick vi inte hästarna över bron så vi fick hoppa av och gå med dom...
Tur: Vädret blev finare , riktigt bra ridtur! , hade det trevligt innan bussen och hade det super kul på bussen ;)
fick sluta efter lunch! och sist men inte minst fick träffa en älskad häst som hade blivit såld men hade kommit tillbaks och det bästa var att bandet mellan oss inte var förstört! ♥
Lär man känna en häst så har man en vän för livet!!
Hehe jaa det var min dag typ , och jag ser inte " Fredagen den 13 " som en oturs dag utan mer som en tur dag! :D
Men nu ska jag kolla lite tv! (:


                                                    PEACE ! ♥



Tönten som hoppade på mig och jag! (; ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0