filmen rio

Kom hem för en stund sen och det första jag gjorde var att ta på mig ett par sköna shorts och ett linne! :O
Och nu så sitter jag här och laddar ner lite låtar från filmen RIO ;)
Fast snart är det dags för att rensa rabbaten i en halvtimme ... det är därför jag laddar ner lite ny musik , måste ju ha något bra att lyssna på!
plus att i fredgas så rakpermamenta jag håret och klippte det! :D
Men frisörn ville inte klippa mig så som jag ville ha... så hon klippte en lite liten lugg , men vart i så nöjde med den så dagen efter gick jag till Xiaoxia så fick hon klippa mig ! ;D
Och det vart jag nöjde med även om det inte var så som jag hade tänkt klippa mig från hela början , fast hon är ju ingen riktigt frisör så ja hon kunde ju inte ;)
Men nu måste jag dra , men skriver mer sen! 


                                                          PEACE ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0