20:00

Tjaa! Vad gör ni på denna fredags kväll?
Själv så sitter man på rummet igen efter att pappa ville att jag skulle se på Nyheter...
Men jag vill se på ko utsläpp! , är det någon som vet när det är?? xD
Har aldrig sett det och vill gärna görat (;
Hehehe...
vill ju ha lite fina kort på dom galna korna när dom släpps ut! :D
Nejmen nog om kor nu ;)
Jaaag har bläääääääääääääääääääää tråkigt..... skulle ju vilja ha vart med någon idag :O
Fast kanske ska vara med någon , vet bara inte vem än xD
Men nu så ska jag.... 
Kor är fina höhöhö!


                                                                  PEACE ! ♥


Jag för ett någon timme sen ;)

Kommentarer
Postat av: Xiaoxia. <3

Ko utsläpp = titta på kor bajsa

enligt mej, hehehe. ^^ <3

2011-05-07 @ 18:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0