Sorry !

Sorry har inte hunnit blogga så mkt i går kväll och idag men ni ska få höra om igår kväll om om den här dagen ;)
Igår så har jag ju vart med Lovisa & Alexandra men senare mot kvällen så skulle Lovisa hem och jag och Alexandra skulle på Ungdoms Cafe och där var det riktigt trevligt vi fick pizza där borta och så fixa vi lite med några tavlor.
Och så var det ju kul att träffa alla andra :)
Senare vid kl kvart i tio ungefär så gick jag och Alexandra hem till mig och så stanna hon över natten ;D

PLATTAN!


Idag så åkte jag till Stockholm med Linda & Xiaoxia fast det var meningen att Elina också skulle med men hon kunde inte :(
Så ja det var bara jag Linda och Xiaoxia men det var roligt ifal, vi gick runt i alla affärer och handla en massa kläder hahaha ;)
Det var typ så att vi skulle gå runt i alla affärer nere vid Plattan fast riktigt så vart det inte eller jo eller asså vi gick bara till Cubus och sko affären som ligger där och så gick vi till Gina Tricot annars så var vi mest uppe vid HM affärerna och sprang runt emellan dom och så hittade vi till MONKI haha trodde aldrig att vi skulle göra det utan Elina eftersom att det är hon som kan Stockholm bäst ;)
Bilerna på Linda & mig och på kläderna jag köpte kommer upp när jag är hemma hos pappa ;) 

           
                PEACE ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0