Skolan

Bläää , kom hem för en stund sen efter att ha vart i skolan ^^
Så jäkla skönt vi fick inga läxor eftersom att vi har studie dagar på torsdag och fredag! :D
Och i skolan var allt som vanligt förutom att vi var på skolbio , vi såg på.... äh jag har glömt vad den heter men ifal den var ganska bra ! (:
Sen så vänta jag på Alexandra så att vi kunde ta samma buss och innan vi gick till stationen så köpte vi klubbor :D
Fast jag fick aldrig äta upp hela min klubba för när vi nästan var hemma i Stjärnhov så åt Eve upp den :(
Men nu ska jag fortsätta kolla på Project Runway vi hörs sen :)


                                    PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: melinda

Fin bild!

2011-03-15 @ 18:44:06
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0