Sjunga är livet

Hej på er har tyvär inte orkat blogga på en gång när jag kom hem var ganska trött, men nu så
sitter jag här i mitt rum helt själv och sjunger , säger det bara att sjunga är livet! :D
Haha jag älskar att sjunga, fast gör det helst inte framför folk hehe.
Men idag i skolan så sjöng jag för våran musiklärare och Elina ( hon fick vara där som stöd )
och våran musiklärare tyckte att jag var bra! och det gjorde mig glad :')
Om ett tag så blir det nog att åka hem till mamma eftersom att pappa jobbar natt och bror vill till sin tjej ^^
Så ska strax börja packa ner lite kläder....
Fast jag är så trött så jag önska att jag slapp det , har sovit skit dåligt inatt .
Gick nämligen och la mig kl halv elva men låg i sängen och kunde inte sova tills kl halv tolv sen så vakna jag igen kl halv fyra och kunde inte sova sen när jag äntligen kunde somna så fick jag inte sova så länge för då ringde min väckar kl tio över sex -.-'
Men nu är det mat så bye bye hörs sen ;)


                                                                           PEACE ! ♥




Good times , kommer sakna dig sötnos :'(


Kommentarer
Postat av: CJ

Åh men tack söta du!

2011-03-28 @ 19:48:29
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0