I't is Film time!

Tjaaa alla fina människor ! vad har ni hittat på idag då? :)
Själv så har jag vart med Xiaoxia i en timme efter skolan , fick träffa hennes lilla djävuls valp haha...
Ros ( valpen ) försökte äta upp mina fötter och händer :(
Sen så gick jag till station för att ta bussen hem och så träffa jag lilla Alexandra där som ha kommit hem!
Hihi på bussen "cyklade vi" .
Sen när jag kommit hem så har jag inte gjort något , fast snart ska jag kolla på film antagligen blir det Burlesque eftersom att syrran hade tagit med sig USB minnet till Stockholm -.-'
men nu har pappa varit snäll och laddat ner den och några andra filmer!!
Och en av dom andra filmerna pappa har laddat ner är Love And Other Drugs så den ska jag också se! ;)
Men håller på att fixa med lite bilder nu och ska fortsätta !


                    

                                                                                          PEACE ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0