Nyköping!

Hehehe sorry att jag inte blogga mer igår , men efter ungdoms cafét så åkte jag hem till Alexandra och sov över där tills idag, men när vi kom hem till henne så visste hon inte vart jag kunde sova så vi gick in till deras vardagrum starta tvn la oss i varsin soffa och sen så somna vi xD
Sen på morgonen när vi vakna så fixa hennes pappa frukost till oss ! :D
Efter frukosten så gick vi upp och satte oss vid datorn ett tag, men när vi inte orka med den mer så gick vi ner och hade inget att göra så kom vi på att vi kunde åka till Nyköping så vi gjorde det lite sådär spontant haha ;)
När vi var där så gick vi runt i massa affärer och bara kolla och pröva kläder hihi hade en jätte bra dag med Alexamdra! :D
Men nu ska jag snart sova gonatt! :)


                                                                 PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Okej, vilken kanal är det på? :P

Jag ser på lyxfällan.

2011-03-17 @ 21:36:45
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Aha. Okej. :D

Blir det att sova efter det??

2011-03-17 @ 21:46:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0