Nejmen Tja!

Tjatja vad har ni hittat på idag då? :)
Själv så har jag inte gjort så mycket som vanligt , har liksom bara suttit framför datorn och sjungit lite sen så har jag prata med lilla Alexandra i tele myyyys!!
Haha det har bara gått en dag och jag saknar henne redan :(
Men aja sånt får man stå ut med , idag på lektionen så satt jag och några andra tjejer från klassen i grupprummet
Och så kommer Mats in ( våran lärare ) och då fick jag lite hjälp och någon mer sen så sa Maria att hon ville ha hjälp och Mats ba " hallå jag har faktist en hel klass att hjälpa "
så vi tillhör tydligen inte klassen , men det är lungt jag kallar oss nu för 6A part 2
hahaha bra namn eller hur? :D
Sen så har det inte hänt så mycket förutom att sista lektionen så kolla vi på en film och då fick alla en kaka var! ;)
Nu ska jag fortsätta att göra inget tills .... ja ett tag till xD



                                                                                              PEACE ! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0