määä

Määää .... önska att jag var ett får :(
Neeeejmen hehe har lite tråkigt och så måste jag städa rummet snart och det är ännu tråkigare än att sitta och ha tråkigt :D Fast jag längtar till i kväll då jag ska åka och träffa kompisar men det dåliga var nu att jag fick ett meddelande från Lena där hon fråga om jag ville följa med henne i kväll och ta in fölen och pussa lite på dom men jag kan ju inte följa med men önska verkligen att jag kunde det eftersom att jag har varit borta från hästar ett braaaa tag nu och vem vill inte hälsa på söta föl!?! :O

Men aja får fråga om jag kan följa med imorrn eller något sånt, men bara för att jag fick värsta längtan till hästar nu så ska ni få en bild på en häst som jag brukade rida förut hihihi ;)


                 PEACE ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0