Länge sen

Hehe var ett tag sen jag blogga nu... okej en dag men ifal :D
Igår så var det kör och sen ungdomscafé riktigt nice och lika kul som vanligt !
Idag sa våran lärare att vi fick ta en promenda till ICA och sen gå tillbacks men vi behövde inte gå till skolan ingen om vi tog bildbevis , så Xiaoxia och jag gick till Stopp istället och sen så var hon och jag till kl tre och det var ju kul, men när vi kom upp till Stopp så ville vi att båda skulle vara med på bilden så vi frågade någon tant om hon kunde ta kort på oss ;D
Jag har ju sagt att jag ska bildbomba idag och det ska jag göra fast lite senare så kolla in igen om ett litet tag :)



                       PEACE ! ♥



Jag just nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0