Kronan

Tjaa, nu har jag kommit hem för en stund sen och som vanligt så sitter jag här och kollar på tv men pappa sa imorse att jag skulle städa toan där uppe så får väl görat snart ^^
Men det har vart en riktigt bra dag i skolan idag! :D
Jag , Elina och Xiaoxia satt oss vid ett av borden i korridoren och kolla på när killarna i 9a körde typ kronan eller vad det nu heter , och då ville jag och Elina testa det så på nästa rast så tog vi fram en femma och körde med den och jaa man kan väl säga att vi inte är så bra på det xD

Och det bästa med den här dagen var nog att jag är kompis med mina älsklingar igen! :D

                LÖVE U NATTA & LINDA!


                                                                  PEACE ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0