Inte riktigt som jag tänkt...

Skulle ju ha bildbombat nu men hann aldrig ta så mycket bilder idag men ni ska ifal få lite bilder :D
Så här kommer bildbomben ;)





























Blev ganska många bilder ifal ;)
Alla bilder är tagna utav mig eller någon kompis men tror att alla här är tagna utav mig förutom bilderna på skorna och bilden på mig och Linda  :)
Och så har man ju självutlösaren på ibland men det är bara när jag ska ta bild på mig själv eller när vi är flera som ska vara med på bild samtidigt ;D


            PEACE ! ♥




Kommentarer
Postat av: lindaberg

superfina!:D<3

2011-03-24 @ 21:58:48
Postat av: nataliegöthberg

sjukt fina bilder du tar sötnos ! <3

vi ska vara någon dag och ta kort,

i stjärnhov ;)

för det har jag bestämt ^^ <3

älskardej tjejen <3

2011-03-25 @ 16:56:05
URL: http://fruxto.blogg.se/
Postat av: CJ

Skönt att plocka fram conversen, vår! :)

2011-03-28 @ 17:00:14
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0