Hemmaaaa

Nu är jag hemma i Stjärtis sen några timmar tillbacks , fast när jag kom hem så gick jag direkt till Bella för att se om hon var hemma men jag var bara där i en halvtimme sen skulle hon gå till bussen för hon skulle till sin kille ;)
Så när jag kom hem så starta jag datorn och fortsatte att kolla på Glee nice eller hur? :D
Fast avsnittet jag kollar på nu är lite cp så jag måste vänta ett tag tills den har laddat , och det hände precis när det bästa skulle börja typiskt -.-
Men aja tror endå att det är mat snart så den får väll ladda tills jag har ätit ;)



                                          PEACE ! ♥



Hahaha bjuder på den härliga valp blicken :')


Kommentarer
Postat av: thaipinnen

sv; men nu är solen tbx :D

2011-03-19 @ 18:23:13
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: cindy

jaha vad skönt :D

2011-03-19 @ 23:00:05
URL: http://hht://ctb2.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0