Härlig dag!

Har haft en riktigt härlig dag med Alexandra , vi tänkte först åka in till Södertälje men det gick inte så vi skulle åka till Nyköping i stället men ja då missa vi den bussen bara för att vi skulle hämta pengar hos min mamma , så vi har vart i Gnesta hela dagen i stället xD
Men det var kul vi har typ tagit en massa kort idag och det vart en hel del hopp bilder som ni kommer få se haha ;)
Men ja snart är det väll dags att sova men först ska jag fixa en massa med bilderna :)

 
                       PEACE ! ♥



Här försvann jag bakom Alexandra bara för att hon flyger i väg med mig x)


Och här flyger jag i väg med henne :D

Här är sista bilden , en cool bild som Alexandra tog ;)
Fast vi tog mycket mer foton än så här xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0