Den var bra!

Som det står på rubriken DEN VAR BRA!!
Och om ni inte vet vad jag menar så är det filmen som jag såg idag "I Am Number Four" som jag tyckte var bra ;)
Fast det dåliga är att jag nu måste vänta på att nästa del ska komma :(
Men ifal jag rekomenderar filmen!!!
Och vi fick faktist ganska bra platser också och jag som trodde att vi skulle få riktigt dåliga eftersom att vi kom fram tjugo min innan filmen skulle börja .... 
Men nu ska jag nog lägga mig , det har vart en lång dag och nu är jag trött ;)


                                     

                                                                      PEACE ! ♥

  


Kommentarer
Postat av: Elina

Sv: haha den är coooool!!! :P

2011-03-26 @ 12:15:28
URL: http://elinarowland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0