trött vill sova

Haha jag är trött och vill sova men orkar inte :(
men ifal imorrn så ska jag hem till mamma det var ett litet tag sen nu eller kanske exakt en hel vecka fast det känns längre :O snacka om att det känns extremt länge sen jag prata med min pappa .. fast det var det ju tror jag?
haha jag har ingen koll längre  , fast det är ju endå inte så långt kvar tills han kommer hem ;)
hoppas att han har köpt ett par converse :') mina är ju redan trasiga....
hihi vi får hålla tummarna ;D
men nu ska jag kolla om min lilla transa är social :*



PEACE ! ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: Ja, hoppas att det blir kul också :) Får hoppas på att det onda går över då :)!

Och Tack!

Kram

2011-06-21 @ 23:59:42
URL: http://jaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0