sluta tidigt!

Halloj! idag har det vart en riktigt nice dag!
för vi fick sluta kl 10:00 och sen efter det så var jag med Linda och vid halv tre ungefär så åkte vi till södertälje ;)
för hon skulle handla lite ^^
sen efter det så var jag med Jessica lite för vi skulle se om hennes balklänning var klar :D
och nu sitter jag hemma och tråkar men tänker inte lägga mig än , det är ju ingen skola imorrn !
men i stället ska vi fira farmor som fyller år och om jag hinner ska jag träffa Xiaoxia som också fyller år! xD
men det får vi se om jag hinner ;)
nu ska jag dra vi kanske hörs mer sen !!

                                                              PEACE ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0