skön dag på klemmingen

Hola amigos! hehe orkade inte blogga när jag kom hem igår och inte efter att jag kom hem efter klemmingen heller xD hehe somna när jag kom hem ....
sen efter ett tag så åkte jag och Jessica till södertälje och handla ett par skor till mig! :D
men nu ska ni få bilder från Balen , Klemmingen och Skorna ;)


                                                        PEACE ! ♥

BALEN



































snygga vänner man har! ;D

KLEMMINGEN


































SKORNA







INFO :

Bilderna från balen är alla tagan av mig , bilderna från klemmningen är nästan exakt alla tagna av Jessica ( en eller annan är kanske tagen av mig och kanske av någon annan .. jag har ingen aning ) och bilderna på skorna är tagna av Jessica ;)
men en sak är säker och det är att alla bilder är tagna med Jessicas kamera! :D
nu ska jag kolla på tv sen duscha och imorrn är det skolavslutning! kanske kommer några bilder därifrån ;)

Kommentarer
Postat av: jessica

WOOOOOOO! <3

2011-06-14 @ 21:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0