Morgon pigg!

känner mig rätt så morgon pigg idag :D
Fast det kanske är dom tre myggbeten som ligger på rad efter varandra på min fot som gör det.....
Men vad ska ni göra idag då?
Jag ska ifal åka till Gnesta idag igen för att åka karuseller med Xiaoxia ;D
Mihihi kommer bli as nice !
Sen får vi se om jag kanske ska träffa mamma lite (:
Och så måste jag skriva min inköpslista åt pappa !!
Han åker ju till Vietnamn imorrn :O
Och medans han är borta så ska min älsta bror Adam och hans tjej Hanna bo hos oss ;)
Plus att lilla hunden Lisa följer med hit! :D
Nej men nu måste jag fixa mig !


                                               PEACE ! ♥



Jag och min fina morgon frisyr ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0