lång promenad

Halloj! vad har ni gjort idag? Själv så har man mest bara chillat ;)
Fast efter maten så gick mamma och jag på en långpromenad !
Först gick vi till en gamling mamma känner och stannade där en stund sen efter det gick vi vidare till mammas kompis och hälsade på.
Och när vi var där så gick vi ut på tomten med henne för dom skulle grilla och så klart attackerade myggorna mig :( det är jätte konstigt för mamma fick inga myggbet men jag fick ett!! :O
så nu har jag 12 st mygg bet på mina ben eller ett av dom är på armen ...
fast har ett på lilltån och nu är den fetare en vanligt haha :''(
Men nu måste jag dra , ska kolla på tv med mamma (;
Ha en trevlig kväll!!

                                     PEACE ! ♥


En bild från thailand :'')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0