kommer inte kunna blogga

Hola amigos! såklart jag kommer kunna blogga men det jag mena med rubriken är att jag inte kommer kunna blogga så mycket hehe ;)
det är så att min bror Adam tog med sig min dator för att han och hans kompis ska fixa den! :D
men han tog också med sig sin egna dator som jag brukade låna men då kanske ni undrar hur jag kan skriva detta nu? joo det är så att jag använder Hannas dator ( adams tjej) men den är här uppe och jag föredrar att vara på nedervåningen hihi :) så bloggen KANSKE kommer lida ett litet tag men min dator kommer tillbacks någon gång den här veckan så det blir inte så länge (;
fast vi får se kanske kommer blogga mycket ifal? äh det visar sig .
men mer än så har jag inte att berätta eftersom att jag bara har suttit inne hela dagen för vädret är inte på topp...
skulle igentligen rida idag men det blev ju inställt p.g.a regnet :(( det är ju så att vi rider i skogen...
aja det var nog allt vi hörs mer sen om ett tag! :)



PEACE ! ♥

Kommentarer
Postat av: J.G~



Hello! ヾ(^∇^)♪ 彡☆★

Happy summer~! ^^

2011-06-19 @ 19:35:45
URL: http://jaygee.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: jodå, allt är bra här med ! Haft en bra helg?

2011-06-19 @ 20:26:03
URL: http://jaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0