Jag ska vara fotograf

Hola amigos! kom nyss hem från skolan och..... jag ska fota mina kära vänner på deras bal idag! :D
Och ja idag i skolan så gjorde vi typ inget ? städade sen fick vi rast enda till lunch och efter lunch så fick vi välja mellan 3 olika filmer att kolla på ^^
hehe vi var ett gäng tjejer som kolla på shopaholic , den var faktist bra!
just nu så vet jag inte vad jag ska hitta på tills kl är 17:50 för då ska jag träffa Evelina hon ska ju också vara med och ta kort (;
blir nog antagligen att bara sitta här framför datorn och kolla lite kläder m.m eller så får jag kolla på tv haha ;)
men berättar mer sen om hur det var när vi tog kort ! :D




                                                                                             PEACE ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0