Helloooo!

är verkligen lessen för att jag är så kass på att blogga xd märker ju att det blir mindre och mindre som läser och det är ju inte bra så ska försöka bli bättre D:
men idag har jag inte gjort så mycket , lämnat brorsan kort till honom senare så bad syrran mig att sätta in pengar på hennes kort så jag gjorde det och på vägen till banken så mötte jag Jennifer & Disa så var med dom och åt lite glass en stund för sen skulle Disa hem med bussen så jag och Jennifer gick åt två olika håll sen ;)
fast på vägen hem så såg jag mamma utanför sitt jobb så jag gick till henne och hon skulle precis sluta och när vi skulle gå hem fastna vi ute och prata med en gammal gubbe som var jätte söt haha :'D ( hon hjälper gammla )
sen så har vi bara suttit hemma fast nyss köpte vi vattenmelon ;D
så jag ska dra nu men bloggar mer imorrn!!



                                        PEACE ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0